Рано чи пізно у власника сайту некомерційної тематики (блоги, новинні/інформаційні сайти, каталоги фільмів/книг/музики, торренти і т.п.) виникає бажання не тільки вкладати зусилля у своє дітище, а й отримувати завдяки йому певний прибуток. Досягнувши позначки в 200? – 300 унікальних відвідувачів сайту на добу, вже можна задуматися про такий варіант отримання грошей, як розміщення одного або декількох рекламних блоків на своєму сайті.
Для того щоб реклама на сайті приносила вагомий дохід, важливо, щоб він був зроблений якісно, мав привабливий вигляд і цікавий для користувачів зміст. Також необхідна наявність стабільного трафіку, найкраще - якщо він складається з нових відвідувачів, що приходять по зовнішніх посиланнях і через переходи з пошукових систем, оскільки постійні користувачі сайту зазвичай слабо реагують на різні банери і рекламні блоки.
Бажано, щоб у відвідувачів сайту рекламні блоки не викликали роздратування своєю настирливістю, оформляти їх у стилі загального дизайну сайту (підібравши відповідний колір і розмір шрифту). Вони не повинні сильно виділятися і викликати бажання піти з сайту, закривши віконце браузера.
Отже, давайте розберемося, що таке контекстна і тізерна реклама і які вони мають відмінності та особливості.
Контекстна реклама являє собою невеликий текстовий блок, що показується на сторінках з результатами пошуку в пошукових системах (Google, Яндекс, Mail.Ru і т.д.), а також на сайтах-партнерах відповідної рекламної мережі. Рекламні оголошення для показу підбираються виходячи з схожості змісту реклами і пошукового запиту або тематики сайту-партнера.
Тізерна реклама (від англ. слова teaser - "любитель подражнити") - невеликий блок з яскравою картинкою (банером), що привертає увагу, і текстове посиланням спокусливого типу, які і називаються тизером. Мета реклами - викликати інтерес своїм яскравим виглядом і цікавим текстом, мотивуючи відвідувачів сайту для подальшого переходу на сайт рекламодавця.
Основна особливість, яку потрібно враховувати - це доречність розміщення на сайті того чи іншого виду реклами для кращої монетизації:
Плануючи створення сайту з метою його подальшої монетизації, необхідно заздалегідь визначитися з тим, який буде використовуватися метод заробітку. І відразу планувати місця для розміщення відповідних рекламних блоків. А при достатній популярності вашого ресурсу можна розглянути можливість розміщення рекламних постів і статей, а також платних банерів.
URL | http://www.stateyki.org.ua/articles/zarobitok-na-saiti-tizerna-ta-kontekstna-reklama/ |
Ссылка | <a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/zarobitok-na-saiti-tizerna-ta-kontekstna-reklama/">Заробіток на сайті: тізерна та контекстна реклама</a> |
BBCode | [url=http://www.stateyki.org.ua/articles/zarobitok-na-saiti-tizerna-ta-kontekstna-reklama/]Заробіток на сайті: тізерна та контекстна реклама[/url] |