СТАТЕЙКИ.ORG.UA
электронный каталог статей

Технологія розклеювання рекламних оголошень

комментариев: 0 / добавить комментарий

«Пролетарі всіх країн, єднайтеся!», «Геть фашистських окупантів!». З розклеювання таких ось листівок, мабуть, і почалося формування технологій розклеювання оголошень.

Революціонери, партизани, розклеюючи такі листівки, могли запросто розпрощатися з життям, прямо біля стіни, на якій ще клей не висох.

Поодинці не виходили, клеїли переважно ночами. Місця розклеювання вибиралися заздалегідь в світлий час доби. Один клеїть, інший дивиться по сторонах. Листівки розвішували невеликими партіями 50-60 штук на огорожі, стовпи, сараї – скрізь, де люди змогли б вранці побачити і швидко прочитати текст.

Ефективне розклеювання рекламних оголошень залежить від таких складових: форма оголошення, інформаційне навантаження, місце розклеювання, якість, кількість оголошень, час розклеювання, частота проведення акцій.

Розклеювання схоже на полювання з капканами. Мисливець ретельно вибирає конструкцію капкану, перш ніж купувати партію, що нерідко доходить до декілька тисяч штук. Перед установкою капкан знежирюють бензином, миють під гарячою водою з содою і проварюють у відварі хвойних гілок. Рукавиці, в яких ставлять капкани, також проварюють в хвої і сушать на повітрі, а не в приміщенні. Оброблені таким чином капкани потрібно обов'язково зберігати на відкритому повітрі до установки їх на вовчих стежках. Потім вибирають і готують приманку.

Якщо ви з такою ж ретельністю підійдете до установки рекламних оголошень на стежках клієнтів, вас обов'язково супроводжуватиме успіх.

Зовнішній вигляд. Формат оголошення підбирається залежно від того, на яку мету направлено ваше розклеювання. Великий лист А4 побачать з великої відстані, на ньому можна розмістити багато тексту, але такий лист із-за своїх розмірів не на кожному рекламному місці зможе поміститися. Навіть якщо ви вмудритеся його приліпити на дошку біля під'їзду, то, скоріш за все, він закриє собою решту всіх листочків, що природно може не сподобатися нашим колегам.

Клеїти потрібно всім і місця в місті давно пораховані, тому такі оголошення через 2 години вже майже всі будуть зірвані або заклеєні зверху. Якщо формат А4 максимальний, то мінімальний розмір доходить до формату сірникової коробки. Чим менше розмір, тим більше можна таких оголошень надрукувати і, відповідно, менше тексту написати. Найоптимальніший формат - це 1/9 частина від А4.

Далі йде важливий елемент - відривні талончики. Деякі вважають, що чим більше відривних талонів на оголошенні, тим більше людей зможуть відірвати їх. Насправді це не так.

Відривних листочків на 1/9 А4 повинне бути три, не більше. Рідко, коли від одного оголошення відірвуть більше, ніж два талончики. Кожен талончик повинен розрізати і підрізати так, щоб він легко відділявся від основного оголошення, не порушуючи загального вигляду.

Колір. Найдешевші і поширеніші кольори - це чорно-білі. Але, якщо ви хочете, щоб з основної маси ваше оголошення виділялося, то доведеться розщедритися і купити кольоровий папір, зазвичай пастельних тонів. Хороші кольори - салатний, рожевий. Або друкувати на білому папері, але кольоровим чорнилом. Добре виглядає синє чорнило на жовтому папері. Але, звичайно, вартість такого оголошення буде набагато вища, ніж чорно-білого. Є ще прийом, коли до оголошення приклеюють яскраві цінники, він теж добре притягає увагу.

Шрифт. Повинен бути зрозумілим і розбірливим. Жирним шрифтом необхідно виділити основні місця тексту. Іноді оголошення набирають, використовуючи шрифт «від руки», прагнучи тим самим ввести в оману читача. Мов, писала старенька, яка продасть свою квартирку дешево.

Місця розклеювання повинні відповідати поставленому завданню: знайти покупця або знайти господаря певного об'єкту нерухомості.

Клеїти необхідно не для того, щоб було розклеювання, а для того, щоб був віддзвін. Прагніть уникати місць, які виходять на центральні вулиці вашого міста, телефонні будки, підземні переходи, кути будівель районної адміністрації, податкової інспекції, відділень міліції. Інакше, ваше розклеювання агресивного характеру приверне відповідну увагу з боку адміністрації міста з наслідками у вигляді неприємних розмов і виписуванням штрафів. Самі традиційні місця розклеювання (вони ж і найефективніші) - це дошки біля під'їздів. Але довго такі оголошення не живуть, їх зривають двірники, злі мешканці, які вважають дошку біля під'їзду частиною своєї власності. А також ріелтори, що проживають в цьому під'їзді, строго стежать, щоб конкурент не наклеїв оголошення у них під носом. Розклеювачі повісять своє оголошення поверх вашого, для них розклеювання - це робота, і іноді єдина, здатна підтримати матеріально. Тому чекати дзвінків після розклеювання більше, ніж два дні, не варто. Менш поширені, але довговічніші із-за важкої доступності - це об'єкти в середині дворів. Стовпи, дерева, огорожі, кути будівель, гаражі і так далі При виборі чергової точки наклеювання, відповідайте собі на декілька питань. Як часто пройдуть мимо цього місця клієнти? Хто ці клієнти? На якій висоті краще всього наклеїти? Скільки нанести клею? Скільки оголошенню призначено повисіти?

У кожному місті є місця традиційні і маловідомі.

До маловідомих відносяться:

  • забуті щити усередині дворів;
  • дошки оголошень в приміщеннях різних організацій, учбових закладів;
  • вдало розташовані стовпи на шляху руху клієнтів до садка і назад.

Інформаційний зміст грає важливу роль, оскільки після того, як ви привернули увагу клієнта до вашого листочка, у нього повинен спрацювати імпульс відірвати талончик. Використовуйте головне ключове слово вашого оголошення як заголовок. Надрукуйте його максимально крупно і жирно «Продам З-х», «Куплю 2-х».

Постарайтеся, щоб ваш текст був інформативним, не рекламним. Рекламу читати ніхто не любить, навіть ви. Признайтеся:)

Опишіть ваше звернення коротко, інформативно і цікаво.

У відривних талончиках необхідно коротко описати суть оголошення. Наприклад: «3-х. 89$, Же. р-н, Сергій Миколайович, т. 8050 87654., т. 8067 23456..». Вказані два контактні телефони збільшують шанси, що вам додзвоняться. Пам'ятайте, що клієнт дорогою додому може відірвати до 10 талончиків. Так от, коли він удома на кухні викладе з кишені всі талончики, то ті оголошення, де вказаний тільки номер телефону, будуть віддзвонені останніми або взагалі викинуті у відро для сміття.

Час розклеювання. Обов'язково враховуйте, що двірники основну частину своєї роботи виконують вранці і в робочий час. Тому, якщо ви проведете розклеювання в 9 ранку, то все, швидше за все, обірветься двірниками. Якщо наклеїте в 9 вечора, то ваше оголошення навряд чи прочитає клієнт, що поспішає додому. А ось наряд міліції, що проходить мимо, або п'яна компанія біля під'їзду обов'язково зацікавляться вашою персоною. Кращий час почала розклеювання це 11 годин ранку в п'ятницю.

Матеріал кріплення рекламних оголошень. Основне і загальноприйняте кріплення - це клей ПВА. Для економії його можна розводити водою. Якщо клеїти доводитися взимку, то клей розводять гарячою водою, майже кип'ятком, щоб на морозі довше не замерзав. В цю пору року з собою беруть два тюбики: один за пазухою гріється, іншим працюють, потім міняють. Промазуємо оголошення по контуру і над лінією підрізу. Якщо ви клеїте на дошці біля під'їзду, особливо не старайтеся - як би ви ретельно не прикріпили, ваше оголошення обов'язково заклеять зверху, тому наносите по центру оголошення невелику кількість клею.

У вітряну погоду нанести рідкий клей непросто і порив несподіваного вітру швидко приліпить оголошення на вашу руку, тому тут стане в нагоді клей-олівець. Можна також клеїти на скоч. Для цього оголошення заготовлюються удома, до кожного приклеюється смужка скочу, потім вони збираються в пачку, склеюються між собою. Виходить дуже зручно: ви йдете, віддираєте оголошення від загальної пачки, клеїте. Чисті руки і висока швидкість наклейки. Двосторонній скоч теж зручний, але він набагато дорожче звичайного.

На дерева добре кріпити оголошення будівельним степлером або обертати стовбур скочем в кругову.

Спорядження розклеювача. Як би ні хотілося ріелторам сумістити повсякденний робочий одяг з одягом для розклеювання, нічого не вийде. Розклеювач одягається відповідно тому завданню, яке перед ним ставиться. А завдання просте - наклеїти якомога більше і щонайшвидше. Взуття повинне бути зручним і такий, яку не жаль забруднити, оскільки ходить розклеювач стежками нетоптаними, в місця незвідані. Необхідно мати сумку через плече, де ви складете пачку оголошень, клей, будівельний степлер, скоч, зубочистки (для прочищення сопла тюбика з клеєм). Добре мати спеціальні рукавички, медичні або будівельні.

Інструктаж по техніці безпеки розклеювача оголошень. Потрібно пам'ятати, що місто, в якому ви клеїте, повинне залишатися в чистоті. Тому клейте тільки в тих місцях, де оголошення висітимуть, а не валятися на землі, відірвані вітром.

Не грубіть двірникам і мешканцям під'їздів, пам'ятаючи, що ще знадобиться повернутися на їх територію.

Очищаючи дошку від старих оголошень, бути обережним: на дошці можуть залишитися старі скоби степлерів. По необережності можна сильно пошкодити руку, тоді і розклеюванню кінець і руку потрібно буде терміново продезінфікувати.

Коли клеїте оголошення, не зривайте чужі, звільняючи місце, в цей самий момент господар зірваного оголошення може стояти у вас за спиною.

Не створюйте конфліктну ситуацію самі і уникайте потрапити в чужу, пам'ятайте, що ви на роботі.

Хорошого вам розклеювання і щільних віддзвонів!

источник: www.stateyki.org.ua | комментариев: 0 | просмотров: 165 | 01/12/2009
Читайте также:
Боди-арт. Фото безудержной фантазии
Красивый боди-арт фото – это весьма сложная работа. Человеческую кожу ...
Об эффективности рекламы
Количество современных рекламных ходов достаточно велико. Выбирать при ...
Как сделать эффективную рекламу
Хотите знать, какой должна быть реклама, чтобы приносить прибыль? Каки ...
Комментарии:
Администрация каталога не несет ответственности за информацию, размещенную посетителями сайта. Сообщения, оставленные на сайте, являются исключительно личным мнением их авторов, и могут не совпадать с мнением администрации каталога.
комментариев нет

ты можешь быть первым
* - поля, помеченные звездочкой, обязательны к заполнению.
Ваше имя*: (max 64 символа)
E-mail: (max 64 символа)
Комментарий*:
без HTML (min 20, max 1000 символов)


Ссылки на статью «Технологія розклеювання рекламних оголошень»:
URL
http://www.stateyki.org.ua/articles/tehnologiya-rozkleyuvannya-reklamnih-ogoloshen/
Ссылка
<a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/tehnologiya-rozkleyuvannya-reklamnih-ogoloshen/">Технологія розклеювання рекламних оголошень</a>
BBCode
[url=http://www.stateyki.org.ua/articles/tehnologiya-rozkleyuvannya-reklamnih-ogoloshen/]Технологія розклеювання рекламних оголошень[/url]


Інтернет реклама УБМ
Наши партнеры
Покер онлайн
Биржи
etxt.ru
 

 

Інтернет реклама УБМ


Інтернет реклама УБМ