СТАТЕЙКИ.ORG.UA
электронный каталог статей

Поради копірайтеру: як збільшити доходи від продажу статей?

комментариев: 0 / добавить комментарий

Практично у кожного копірайтера бувають часи, коли всі постійні замовники кудись зникають, а брати замовлення у нових незнайомих клієнтів не хочеться. В такому випадку можна витратити вільний час з користю і написати кілька текстів на продаж. Але що робити, якщо статті, які ви написали і виставили ще місяць тому, донині ніхто не купив? Пропонуємо вам кілька практичних порад, які допоможуть впоратися з цією проблемою і прискорити продаж готових статей.

Порада №1: не ставте круглі числа в цінниках

Напевно ви часто звертали увагу на те, що в магазинах і супермаркетах рідко вказуються круглі числа в цінниках. Найчастіше замість 2000 гривень вартість товару складає 1999 або 1995 грн.. І ця хитрість дійсно працює! Адже коли ви дивитеся на цінник, на якому написано 1999 грн., ви вже орієнтуєтеся на суму "тисяча з чимось", а не на "дві тисячі". І нехай навіть до двох тисяч в ціннику не вистачає лише однієї гривні, але для покупця ця різниця стає вагомим аргументом, і він скоріше купить товар в тому магазині, де він продається за 1999 грн., а не там, де його ціна становить 2000 грн..

Аналогічним чином слід встановлювати ціни і в своєму каталозі статей. Замість 50 гривень за 1000 символів встановіть ціну 49.99 або 49.95 грн./1000. Якщо ж ви звикли вказувати ціну не за кілознак, а за всю статтю, то слід також дотримуватися цієї ради. Встановлюйте ціни 99.95 гривень за статтю замість 100 грн., або ж 49.95 замість 50, і т.д.

Порада №2: складайте докладні описи до текстів

Статті з "сухим" коротким описом з 5-10 слів продаються набагато гірше, ніж тексти, до яких додаються докладні дескріпшени. Складаючи опис, ви повинні коротко розповісти, про що йдеться у статті, уточнити її структуру (чи є в ній списки, підзаголовки і ін.), а також вказати деякі її SEO-параметри (наприклад, класичну і академічну нудоту тексту, кількість "води", унікальність по різних сервісах перевірки т.і.).

Порада №3: пишіть "пакети" з декількох статей з однієї тематики

Помилка багатьох копірайтерів полягає в тому, що вони під час написання статей на продаж "хапаються" відразу за кілька тематичних категорій. Наприклад, після огляду нового автомобіля копірайтер пише текст з порадами по догляду за квітами, далі – опис якогось туристичного курорту, потім – текст з рекомендаціями по укладанню плитки для підлоги т.і. Не треба цього робити. Якщо ви часто перескакуєте з однієї тематичної категорії на іншу, ви будете витрачати зайвий час на те, щоб "втягнутися" в нову тему. Набагато краще написати за один раз 5 статей про будівництво, 5 оглядів автомобілів або ін., ніж кілька текстів на різні теми.

Такий підхід дозволить вам не тільки заощадити час. Це допоможе збільшити продажі статей. Якщо, наприклад, в ваш каталог готових текстів потрапить власник туристичного сайту і знайде у вас один текст про тури на Мальдіви, він купить його і піде. Якщо ж у вас крім статті про Мальдіви ще й опис декількох інших курортів, покупець може купити їх всі за один раз. За умови, що йому сподобається перший куплений текст.

Порада №4: не працюйте з малознайомими тематичними категоріями

Ви погано розбираєтеся в автомобілях, юриспруденції або біржовій торгівлі? Тоді не варто навіть намагатися писати статті на продаж за цими тематичними категоріями. Вибирайте ті теми, з якими ви можете працювати навіть без вихідного матеріалу. Наприклад, якщо ви непогано розбираєтеся в комп'ютерах і можете самостійно вирішувати проблеми, пов'язані з установкою ОС, видаленням вірусів, використанням тих чи інших програм, підключенням периферійних пристроїв і ін., поділіться власним досвідом з майбутніми читачами.

І згадайте пораду №3, згадану вище. Пишіть статті "пакетами" по 5-10 штук і виставляйте їх на продаж за один раз. Якщо покупцеві, який купить одну з ваших статей, сподобається текст, то він, швидше за все, купить ще кілька, або навіть весь "пакет" цілком.

источник: www.stateyki.org.ua | комментариев: 0 | просмотров: 12 | 21/07/2016
Читайте также:
Дропшиппінг дитячого одягу - заробляйте разом з нами!
Сьогодні, завдяки стрімкому розвитку всесвітньої павутини заробити в м ...
Интернет-торговля в России: плюсы и минусы интернет-магазинов
В современном мире все больше распространяется интернет торговля. Наиб ...
Кто такой левелнавт и при чём здесь мотивация?
О принципиально новом явлении в обществе - о левелнавтах, о людях, кот ...
Комментарии:
Администрация каталога не несет ответственности за информацию, размещенную посетителями сайта. Сообщения, оставленные на сайте, являются исключительно личным мнением их авторов, и могут не совпадать с мнением администрации каталога.
комментариев нет

ты можешь быть первым
* - поля, помеченные звездочкой, обязательны к заполнению.
Ваше имя*: (max 64 символа)
E-mail: (max 64 символа)
Комментарий*:
без HTML (min 20, max 1000 символов)


Ссылки на статью «Поради копірайтеру: як збільшити доходи від продажу статей?»:
URL
http://www.stateyki.org.ua/articles/porady-kopiraiteru-jak-zbilshyty-dohody-vid-prodazhu-statei/
Ссылка
<a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/porady-kopiraiteru-jak-zbilshyty-dohody-vid-prodazhu-statei/">Поради копірайтеру: як збільшити доходи від продажу статей?</a>
BBCode
[url=http://www.stateyki.org.ua/articles/porady-kopiraiteru-jak-zbilshyty-dohody-vid-prodazhu-statei/]Поради копірайтеру: як збільшити доходи від продажу статей?[/url]


Інтернет реклама УБМ
Наши партнеры
Покер онлайн
Биржи
etxt.ru
 

 

Інтернет реклама УБМ


Інтернет реклама УБМ