СТАТЕЙКИ.ORG.UA
электронный каталог статей

Куди котиться ринок сільськогосподарських шин в Україні

комментариев: 0 / добавить комментарий

В шинному бізнесі все менше і менше компаній заробляють, саме заробляють, а не обертають кошти. Проблема лежить в тому, що бажання обігнати конкурента за рахунок зниження ціни на стільки нами оволоділа, що ми забули про те, що при продажі товару потрібно заробляти кошти. Ми з вами не заробляємо самі, не даємо заробляти іншим. Результатом такої «роботи» буде таким, що власники бізнеса, із-за низької рентабельності, не будуть розвивати красиву мережу, проводити після продажну перевірку та обслуговування шин, надавати якісні послуги, закуповувати серйозне обладнання, забезпечувати робоче місце та навчання працівників відповідним чином, а найголовніше будуть уходити хороші кваліфіковані спеціалісти. В результаті залишиться все більше так званих «рвачів», яким не треба тримати не складські запаси, не створювати команду професіоналів, не підтримувати репутацію компанії, їхня головна задача – це знайти споживача, потім максимально розвести постачальника на низьку ціну, доставку, відтермінування оплати, приліпити свої 5 копійок і все, місія виконана, повітря продане.

Математика проста.

Зрозумійте, якщо ви змогли успішно продати 2000 шин в минулому році і за наступний рік ваша компанія не приросла, не в кількості працівників, не в кількості філіалів, не в складських запасах чи регіональних представництвах, то ви не зможете продати 10 000 шин в наступному році. Продати – це означає заробити достатньо коштів для можливості росту. Роздача товару без коштів або по собівартості являється ілюзією, а не продажем. Можна продавати з мінімальною рентабельністю в 5%, але в такому випадку ви не дасте заробляти не собі, не оточуючим, і не факт, що отриманий дохід покриє ваші видатки. В результаті бізнес, окрім головного болю, вам нічого не принесе.

Пам'ятаю один випадок, як один «діяч» нашого ринку розповідав про неймовірний ріст його продажів по шинам. Потім виявилося, що значну суму коштів йому не оплатили покупці, потім вияснилося, що він і сам брав шини в борг. В кінці кінців компанія лопнула. Я не знаю, хто на цьому «піднявся», але в результаті завод-виробник не отримав кошти за поставлений товар, значна кількість замовників не отримали оплачений товар, сам «діяч» почав скриватись, так як не міг виконати свої зобов'язання не перед постачальниками, не перед замовниками. Плекати надію, що ми відносимся до тих людей, які в цій ситуації отримали товар без оплати, а платити вже немає кому – утопія.

Вся проблематика в тому, що потрібно продавати відповідний продукт під певний вид діяльності і надавати якісні послуги пов'язані з реалізацією, логістикою та подальшою експлуатацією товару. Ключовими словами являються чесність і об'єктивність. Адже немає сенсу ставити шини преміум брендів на техніку, де не використовується весь її потенціал в моторесурсах, і відповідно немає ніякого сенсу ставити бюджетні шини, де шина експлуатується до повного зносу протектора. Кожна шина має свою експлуатаційну нішу. Також послуги починаючи з оформлення документів, логістики, монтажу, закінчуючи подальшою експлуатацією, повинні бути якісними, а якість дешево коштувати не може. Врешті решт найнявши транспорт для доставки шин на хазяйство, мусить коштувати достойно, щоб він міг якісно обслужити авто, купити якісні шини, заплатити достойну заробітну плату водію. Хороший дохід кожної людини автоматично піднімає платоспроможність кожної галузі. Це замкнуте коло, якщо 1 людина працюючи не заробляє, вона починає економити на всьому, відповідно заробіток інших галузей також страждає, і так по колу. Як результат - вся країна бідніє.

Ви можете сказати, що всьому винна криза. Повірте, ні! В ситуації ринку поняття криза явище регулярне. Кожні 6-10 років відбувається щось схоже і саме криза виявляє мильні пузирі. Саме криза вказує на недоліки, котрі ми допускаємо під час роботи. Як шторм, криза топить ті кораблі, де не підготовлена команда, де є проблеми з кораблем, де вибраний не той маршрут.

Хто винний в цій ситуації??? Шкода, але винити треба тільки себе.

Найцікавіше, що якщо ваша компанія в змозі продати 1000-1500 шин, ви вже цікавий клієнт для любого виробника. Головне, не попастися на прийом «візьми 10 000 і продай», навіщо? Потрібно взяти кількість по своїм можливостям, продати з об'єктивною рентабельністю, щоб була змога забезпечити якісну співпрацю і достойне існування. Ось наша ціль! Зрозумійте, вам не продати 10 000 шин, якщо Ви не вклали коштів в додатковий розвиток вашої структури. Поженетесь за об'ємом – вам будуть тільки хлопати в долоні, видавати дипломи і дилерські титули до тих пір, доки не прийде час розраховуватись …

Панове, сьогоднішня практика «бери по-більше, продай по-дешевше» чітко показала, що не зробить нас багатими! Подивіться на компанії, котрі роздавали «кому попало» товар (так як великі об'єми не можна продати в кошти). Окрім проблем вони не обрели більше нічого. Ніхто не став багатшим, а деякі втратили найголовніше в бізнесі – репутацію.

Є деякі компанії, котрі в складі 3 менеджерів і не великим складським запасом успішно продали 1000 шин. На наступний рік, вони заручившись спонсорськими чи кредитними коштами, замахнулися на 10 000 шин. В результаті на складі залишилося 8 000 шин + хлопці «відмитись» не можуть вже протягом 3 років.

Багато навіть крупних гравців скаржятьсяна те, що другий крупний гравець набрався товару на склад і влаштував «злив». При чому такий сильний, що ніхто не може зрозуміти, коли він збирається заробляти. Ображена компанія може нажалуватись виробнику. Добре, якщо менеджер, котрий керує продажем на території України від виробника, стратег і хоч щось зробить…, але на це потрібен час. А до цього часу, інші учасники ринку, бачивши падіння продажів, також почали зниження маржинальності. І як результат, заробіток, який ледь перекриває собівартість роботи, я вже мовчу про якісне обслуговування клієнтів. Повторюся, кожна людина повинна справедливо заробляти згідно своєї кваліфікації та кількості виконаної роботи і тільки такий шлях веде до циклічного обертання коштів між галузями, достойне проживання населення та збагачення країни вцілому.

Я не сторонник того, що не потрібно продавати в великих об'ємах. Ні! Але великий об'єм мається на увазі не тільки збільшення надходжень кількості шин, але й збільшення складів, філіалів, транспорту, працівників, навчання, програмного забезпечення і т.д.

Враховуючи нинішню ситуацію, яка склалася на ринку сільськогосподарських шин України і доки ще не пізно, можливо є сенс задуматись?

Пам'ятайте, бізнес створюється для того, щоб заробляти кошти. Це тяжка наполеглива праця. Не намагайтеся «збити» з покупця по більше коштів, наче ви з ним спілкуєтесь останній раз. Зробіть так, щоб йому захотілося повернутися до вас наступного разу, а не бігати від постачальника до постачальника, щоб купити на 5 копійок дешевше. Не поспішайте, розраховуйте кожен крок, щоб завтра не довелося розпочинати все з нуля чи з мінуса.

Якщо моє звернення не залишило вас рівнодушним, зробіть репост, перешліть своїм колегам та партнерам. Зробіть свій внесок в збереження ринку.

tdagroplus.com.ua

автор: Гладун Олександр Миколайович
комментариев: 0 | просмотров: 55 | 16/04/2018
Читайте также:
Квартирный переезд с легкостью! Полезные советы!
Ваш переезд - наши проблемы! Обсудим особенности, на которые стоит обр ...
Грузоперевозки в Калининграде и области
Статья "Грузоперевозки в Калининграде" - это маленький рассказ о спосо ...
Отраслевые логистические решения УВК – результат консолидации опыта и знаний компании
«Легче всего судить о тех вещах, которые знакомы нам по собственному о ...
Комментарии:
Администрация каталога не несет ответственности за информацию, размещенную посетителями сайта. Сообщения, оставленные на сайте, являются исключительно личным мнением их авторов, и могут не совпадать с мнением администрации каталога.
комментариев нет

ты можешь быть первым
* - поля, помеченные звездочкой, обязательны к заполнению.
Ваше имя*: (max 64 символа)
E-mail: (max 64 символа)
Комментарий*:
без HTML (min 20, max 1000 символов)


Ссылки на статью «Куди котиться ринок сільськогосподарських шин в Україні»:
URL
http://www.stateyki.org.ua/articles/kudi-kotitsya-rinok-silskogospodarskih-shin-v-ukrajini/
Ссылка
<a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/kudi-kotitsya-rinok-silskogospodarskih-shin-v-ukrajini/">Куди котиться ринок сільськогосподарських шин в Україні</a>
BBCode
[url=http://www.stateyki.org.ua/articles/kudi-kotitsya-rinok-silskogospodarskih-shin-v-ukrajini/]Куди котиться ринок сільськогосподарських шин в Україні[/url]


Інтернет реклама УБМ
Наши партнеры
Покер онлайн
Биржи
etxt.ru
 

 

Інтернет реклама УБМ


Інтернет реклама УБМ