СТАТЕЙКИ.ORG.UA
электронный каталог статей

Колекторні компанії: розквіт або стагнація?

комментариев: 0 / добавить комментарий

До України прийшли перші зимові холоди – добігає кінця осінь, з настанням якої експерти ще влітку зв'язували «другу хвилю» горезвісної фінансової кризи. Проте, всупереч всім прогнозам, посилювання кризових явищ не відбулося, навпаки, ми можемо говорити про якесь оздоровлення економіки країни в цілому і, зокрема, ринку фінансових послуг. Банки, що «вижили», намагаються знов завоювати довіру населення, крупні автодилери запускають власні програми кредитування, колектори. А що ж, власне кажучи, колектори? Положення компаній на цьому ринку значно різниться в залежності і від величини самої компанії, розмірів залучених інвестицій, чисельності штату на момент настання кризи і від термінів здійснення компанією своєї діяльності. Аналізуючи всілякі чинники впливу, можна прийти до висновку, що, на сьогоднішній день, в найбільш невигідному положенні опинилися як дуже крупні компанії, так і невеликі підприємства, а так само компанії, вихід на ринок яких співпав з початком кризи незалежно від їх розмірів. Чому ж так відбулося? Чому навіть солідні грошові вливання і, здавалося б, оптимальний вибір часу для початку роботи в колекторному бізнесі, коли з усіх боків говорили тільки про надприбутки сектора за рахунок матеріальних проблем простих громадян, не принесли засновникам цих компаній бажаних результатів?

Важливо розуміти, що однозначної відповіді на дане питання не існує, адже для кожної з приведених вище груп компаній вирішальну роль зіграли абсолютно не зв'язані між собою обставини. Так, наприклад, саме величезні інвестиції, багатомільйонні бюджети і роздуті штати колекторних «гігантів» стали основною причиною збитковості цих компаній. Основні засоби були витрачені на розкручування створеного бренду, оплату праці керівного складу з урахуванням немислимих бонусів, оренду офісних приміщень в престижних районах столиці, а так само на покупку дорогого імпортного програмного забезпечення. Крім того, багато хто з цих компаній є залежним від інтересів різних фінансових установ, банків і це значно знижує їх конкурентоспроможність. Таким чином, не маючи достатньої кількості клієнтів, орієнтуючись виключно на роботу із заборгованостями банку-партнера, колекторні компанії даної групи так і не змогли вийти на рівень прибутковості і, в даний момент, переживають не кращі часи.

Декілька по-іншому йдуть справи у невеликих компаній і компаній, що вперше заявили про себе осінню-зимою 2008 року, – в розпал світової фінансової кризи. Для перших основним каменем спотикання є саме їх «розмір» - відсутність розвиненої регіональної мережі, висококваліфікованого штату фахівців, сучасного устаткування і програмного забезпечення, здатного забезпечити повну безпеку і конфіденційність отриманої від клієнта інформації. Обслуговувати багатомільйонні портфелі заборгованостей крупних системних банків, кредитних союзів і страхових компаній такі підприємства просто не в змозі, а їх основні партнери – такі ж представники малого і середнього бізнесу – із-за кризи не в змозі вчасно і в повному обсязі оплачувати колекторні послуги. Співпраця з такими компаніями може стати фатальною і для репутації фінансової установи в тому випадку, якщо в ході надання послуг ними будуть застосовані незаконні або такі, що суперечать етичним нормам і нормам моралі методи роботи з боржником. Не змогла довести свою спроможність і друга категорія компаній, адже не дивлячись на об'єм простроченої заборгованості, що збільшився, в банках і кредитних союзах, останні, зважаючи на кризу, вважали за краще не ризикувати, відмовившись від укладення договорів з новачками на ринку колекторних послуг. Таким чином, навіть за наявності кваліфікованого персоналу і широких технічних можливостей, шансів довести свій професіоналізм і продемонструвати високу результативність в роботі їм просто не надали шансу основні споживачі послуг, вступаючи у партнерські відносини виключно з вже перевіреними часом представниками сектора.

Підводячи підсумки, хочеться відзначити, що, не дивлячись на кризу, певній категорії гравців на ринку колекторних послуг вдалося не тільки зберегти докризові позиції, але і укріпити своє положення. В першу чергу це компанії, побудовані на власному капіталі без привернутих багатомільйонних інвестицій і довгострокових кредитів, компанії, що орієнтовані на задоволення всіх потреб клієнта і забезпечують повний цикл роботи з простроченою заборгованістю, компанії, що вже встигли проявити і зарекомендувати себе в попередні роки. У виграші залишилися і ті, хто придбанню імпортного спеціалізованого програмного комплексу віддав перевагу вітчизняним аналогам або зробив ставку на власні розробки. В цілому ключем до успіху обзавелися саме ті, хто зумів зайняти ту саму нішу, що іменується в народі золотою серединою.

автор: Валентина Ручковська
комментариев: 0 | просмотров: 82 | 18/11/2009
Читайте также:
Нужна ли вам кредитная карта?
Кредитные карты давно уже стали вполне привычным явлением в нашей жизн ...
Где можно купить Virtual Visa?
Что представляет собой Virtual Card? Как ею пользоваться? Какими преим ...
На что уходит рефинансирование Приватбанка?
Крупнейшим получателем государственных денег в рамках рефинансирования ...
Комментарии:
Администрация каталога не несет ответственности за информацию, размещенную посетителями сайта. Сообщения, оставленные на сайте, являются исключительно личным мнением их авторов, и могут не совпадать с мнением администрации каталога.
комментариев нет

ты можешь быть первым
* - поля, помеченные звездочкой, обязательны к заполнению.
Ваше имя*: (max 64 символа)
E-mail: (max 64 символа)
Комментарий*:
без HTML (min 20, max 1000 символов)


Ссылки на статью «Колекторні компанії: розквіт або стагнація?»:
URL
http://www.stateyki.org.ua/articles/kolektorni-kompaniji-rozkvit-abo-stagnatsiya/
Ссылка
<a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/kolektorni-kompaniji-rozkvit-abo-stagnatsiya/">Колекторні компанії: розквіт або стагнація?</a>
BBCode
[url=http://www.stateyki.org.ua/articles/kolektorni-kompaniji-rozkvit-abo-stagnatsiya/]Колекторні компанії: розквіт або стагнація?[/url]


Інтернет реклама УБМ
Наши партнеры
Покер онлайн
Биржи
etxt.ru
 

 

Інтернет реклама УБМ


Інтернет реклама УБМ