Ця стаття буде цікава для людей, яким за службовим обов'язком необхідне часте використання такого ресурсу як каталог статей, а також для копірайтерів, які хочуть заявити про себе, заробити продажем готових статей і можуть, за бажання, додати статтю на наш ресурс.
Якщо вам необхідно просунути ресурс в пошукових результатах, то існує два варіанти вирішення проблеми.
Варіант перший - можливість просування сайту посиланнями. Для просування сайту посиланнями існують так звана біржа посилань. Це ресурс, на якому знаходиться список сайтів, господарі, яких розміщують посилання на ваш ресурс в контексті власних сайтів.
Варіант другий – просування сайту за допомогою статей. При цьому така стаття повинна бути не просто інформативною, на неї також повинні реагувати пошукові системи. Робиться це для того, щоб ваш сайт не загубився в безмежному просторі мережі Інтернет, а виконував свою основну функцію – продаж вашого товару. Допомогти вам в цьому зможе копірайтинг і рерайтинг.
Що ж таке копірайтинг? Це створення грамотного, емоційно забарвленого і ексклюзивного тексту, який надалі використовуватиметься для наповнення сайту або використовуватиметься як статі для просування ними того ж сайту.
При цьому копірайтинг в мережі Інтернет має свою специфіку: статті повинні бути написані так, щоб вони змогли "зачепити" потенційного клієнта на перегляд сайту. Потрібно сказати про те, що основне наповнення сайту – це статті, та і пошукові системи, такі як Google або ж Яндекс реагують саме на контекстне наповнення сайту. Відповідно, якщо ви створили свій сайт, для того, що б заробляти гроші або ж просто для того, щоб вас почули, то вам просто необхідні грамотно написані статті, зручні для пошукових систем. А пошукові системи, зі всього сміття "плаваючого" в просторі вибирають саме унікальні і інформативні статті, а схожі (розмножені на синонімайзері, наприклад) і "порожні" ігнорують.
Як у будь-якого виду діяльності у копірайтинга є своя мета: рекламна – написання красивою і зрозумілою мовою текстів, здатних продавати продукт, який описується в статті. При цьому це може бути і не товар, а наприклад, послуга, як, наприклад, фінансові статті. А можливо для вашого ресурсу будуть необхідні статті про будівництво.
Поряд з таким поняттям як копірайтинг коштує поняття рерайтинг (українською – "переказ"). Це камінь спотикання фрилансерів. У чому суперечка? Копірайтинг – створення статей, а рерайтинг – переказ вже надрукованих раніше.
Хто ж напише для вас унікальні і грамотні статті? Існує два варіанти. Перший варіант – самостійне написання статей. Ви, звичайно, за бажання і деякої частки фантазії можете самостійно створити контент для свого сайту, але це, як ви розумієте, не варіант. Добре зроблена справа – це справа зроблене професіоналом.
Варіант другий – замовити або купити статтю. Копірайтери – це фахівці, здатні з одноманітної і нудної інформації створити не просто читабельний і цікавий текст, а текст, який виконає основне завдання копірайтингу – просування сайту статтями. Статті, які приймуть і пошукові системи, і головне – вони будуть цікаві вашому потенційному клієнтові.
Існує два способи придбання унікального контенту. Перший спосіб – сайт статей – база готового контенту. Дана послуга достатньо затребувана і виправдана. Річ у тому, що коли копірайтер пише не на якийсь час (зазвичай все потрібно в строк і ще "на вчора"), а для душі, то виходять дійсно унікальні і красиві статті. Як можна купити? Дуже просто. Для подібних цілей в мережі Інтернет існує спеціалізований ресурс: Інтернет-магазин статей і контенту. На такому ресурсі існує власний банк статей, а також пошукова система по ресурсу, яка дає вам можливість зробити контекстний або тематичний пошук необхідної статті. Розміщення статей на ресурсі, зазвичай відбувається після перевірки на плагіат і письменність написання, тому, купуючи статтю, ви можете не побоюватися за унікальність – база статей не містить "пустушок".
Така форма співпраці зручна і для копірайтерів. Вони мають можливість опублікувати статті в каталозі статей і після перевірки на плагіат і наявність граматичних помилок відбудеться публікація статей в каталозі. Вже після цього стаття отримує так званий "допуск до продажу" і можна буде продати статтю покупцеві.
Другий спосіб – звернення безпосередньо до фахівців. Для цього існують біржа копірайтингу, на якій ви можете замовити спеціальний і унікальний контент безпосередньо під своє ТЗ, та ще і перевірити на відповідність перед покупкою. На таких ресурсах крім послуги написання існує і біржа статей. Також як і у попередньому випадку, відбувається публікація статей і їх перевірка на плагіат, а ви, знаючи рівень виконавця, можете розраховувати на грамотний виклад матеріалу.
Зазвичай копірайтери працюють як для написання в Інтернет-магазин статей і контенту, так і на біржу копірайтерів, тому дуже часто можна зустріти знайомі ніки на різних ресурсах. Працюючи на біржі копірайтингу, копірайтер має можливість заробити гроші, як на написанні статей, так і додати статтю в розділ для продажу готового контенту.
URL | http://www.stateyki.org.ua/articles/katalog-statei-pidmoga-dlya-optimizatora-ta-kopiraitera-sait-statei-i-prosuvannya-resursu-yak-dodati-stattyu-z-koristyu/ |
Ссылка | <a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/katalog-statei-pidmoga-dlya-optimizatora-ta-kopiraitera-sait-statei-i-prosuvannya-resursu-yak-dodati-stattyu-z-koristyu/">Каталог статей – підмога для оптимізатора та копірайтера. Сайт статей і просування ресурсу – як додати статтю з користю</a> |
BBCode | [url=http://www.stateyki.org.ua/articles/katalog-statei-pidmoga-dlya-optimizatora-ta-kopiraitera-sait-statei-i-prosuvannya-resursu-yak-dodati-stattyu-z-koristyu/]Каталог статей – підмога для оптимізатора та копірайтера. Сайт статей і просування ресурсу – як додати статтю з користю[/url] |