Вчені з'ясували, чи так корисні для дитячого розвитку іграшки з позначкою «навчальні».
Співробітники Університету Північної Арізони запросили для участі в експерименті 26 пар-добровольців з дітьми у віці від 10 до 16 місяців. Всім сім'ям вручили по три комплекти іграшок. Перший складався з ноутбука для дітей, дитячого стільникового телефону і ферми, персонажі якої можуть говорити. Другий складався з пазлів і кубиків з картинками. А в третій входили книги з картинками тварин, фігурками і квітами.
Як показали результати експерименту, саме перший набір найменше допомагав у формуванні мовних навичок. Більш того, він знижував якість і кількість мовних елементів в словарному запасі дітей у порівнянні з традиційними іграшками. Вчені пояснюють це тим, що під час гри з автоматизованими іграшками батьки менше розмовляють з дітьми, а от, наприклад, книги, навпаки, дозволяють батькам і малюкам живо спілкуватися і взаємодіяти.
Висновок вчених такий: електронні іграшки, які говорять, програють музику і видають різного роду звуки, хоча і позиціонуються як навчальні, гальмують розвиток мовних навичок у дітей.
URL | http://www.stateyki.org.ua/articles/igrashki-yaki-navchayut-galmuyut-rozvytok-ditei/ |
Ссылка | <a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/igrashki-yaki-navchayut-galmuyut-rozvytok-ditei/">Іграшки, «які навчають», гальмують розвиток дітей</a> |
BBCode | [url=http://www.stateyki.org.ua/articles/igrashki-yaki-navchayut-galmuyut-rozvytok-ditei/]Іграшки, «які навчають», гальмують розвиток дітей[/url] |