Річ у тім, що у дизельного палива є дві температурні крапки. Це відноситься до основоположних знань дизеліста про солярку. Називаємо їх в зворотній послідовності:
Температура загелювання - це коли солярка стала як желе і прокачати її крізь паливопроводи, не кажучи вже про паливний фільтр, немає ніякої можливості. Це може також відбутися просто тому, що ви заправилися ніби на нормальній заправці, неначе нормальною соляркою і за пристойні гроші, але несподівано "вдарило" -10С і ви виявляєте у себе в каністрі (добре, якщо не в баку) густе желе.
Вилікувати це можна наступним способом. Налити подвійну або потрійну дозу присадки антигелю, а все останнє відігріти струменем гарячої води або, дотримуючись запобіжних заходів, паяльною лампою. Можна чекати відлигу, можна купити запчастини для дизельних двигунів. Загалом, це крайні випадок. Якщо у вас багато грошей, то можна купити контрактні двигуни, але ми цього робити не будемо.
Температура фільтрації. Солярка спочатку каламутніє, а вже потім гелиться. Каламутніє солярка із-за випадання в осад кристалів парафіну, при цьому залишаючись рідкою. Ці кристали настільки малі, що достатньо несильного збовтування, що б вони розподілилися за всім обсягом, отже, при їзді у фільтр піде сильно каламутне паливо. На такому паливі дизельний двигун повинен чудово заводитися, але фільтр скоро буде забитий. Залежно від якості палива і морозу, фільтру може вистачити від 15 хвилин до 2 годин. Якщо мороз не дуже сильний, то тепла "зворотка" в змозі відігріти паливо в баку, але якщо мороз під двадцять градусів, то в довгому паливопроводі солярка до бака дійде вже сильно замерзлою і муть не розтопить.
Так от, якщо у нас солярка всього лише каламутна, то установка фільтру з підігрівом врятує положення.
Більшість присадок сильно впливають на температуру загелювання, але зовсім трохи впливають на температуру фільтрації. Більш того, деякі "криві" присадки можуть цю точку фільтрації не зменшити, а збільшити. От як буває!
Звідси наступні висновки:
Таким чином, підігрів фільтру і наявність присадки дозволяють взимку їздити навіть на літній солярці. Якщо у вас виникла все ж таки необхідність в заміні дизельного двигуна, то є фірми, що займаються продажем контрактних двигунів.
URL | http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/ |
Ссылка | <a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/">Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період</a> |
BBCode | [url=http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/]Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період[/url] |