СТАТЕЙКИ.ORG.UA
электронный каталог статей

Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період

комментариев: 0 / добавить комментарий

Річ у тім, що у дизельного палива є дві температурні крапки. Це відноситься до основоположних знань дизеліста про солярку. Називаємо їх в зворотній послідовності:

Температура загелювання - це коли солярка стала як желе і прокачати її крізь паливопроводи, не кажучи вже про паливний фільтр, немає ніякої можливості. Це може також відбутися просто тому, що ви заправилися ніби на нормальній заправці, неначе нормальною соляркою і за пристойні гроші, але несподівано "вдарило" -10С і ви виявляєте у себе в каністрі (добре, якщо не в баку) густе желе.

Вилікувати це можна наступним способом. Налити подвійну або потрійну дозу присадки антигелю, а все останнє відігріти струменем гарячої води або, дотримуючись запобіжних заходів, паяльною лампою. Можна чекати відлигу, можна купити запчастини для дизельних двигунів. Загалом, це крайні випадок. Якщо у вас багато грошей, то можна купити контрактні двигуни, але ми цього робити не будемо. 

Температура фільтрації. Солярка спочатку каламутніє, а вже потім гелиться. Каламутніє солярка із-за випадання в осад кристалів парафіну, при цьому залишаючись рідкою. Ці кристали настільки малі, що достатньо несильного збовтування, що б вони розподілилися за всім обсягом, отже, при їзді у фільтр піде сильно каламутне паливо. На такому паливі дизельний двигун повинен чудово заводитися, але фільтр скоро буде забитий. Залежно від якості палива і морозу, фільтру може вистачити від 15 хвилин до 2 годин. Якщо мороз не дуже сильний, то тепла "зворотка" в змозі відігріти паливо в баку, але якщо мороз під двадцять градусів, то в довгому паливопроводі солярка до бака дійде вже сильно замерзлою і муть не розтопить. 

Так от, якщо у нас солярка всього лише каламутна, то установка фільтру з підігрівом врятує положення. 

Більшість присадок сильно впливають на температуру загелювання, але зовсім трохи впливають на температуру фільтрації. Більш того, деякі "криві" присадки можуть цю точку фільтрації не зменшити, а збільшити. От як буває!

Звідси наступні висновки:

  1. Літня солярка плюс присадка антигелю - зовсім не зимова солярка.
  2. Підігрів паливного фільтру - це досить зручно и непогано.

Таким чином, підігрів фільтру і наявність присадки дозволяють взимку їздити навіть на літній солярці. Якщо у вас виникла все ж таки необхідність в заміні дизельного двигуна, то є фірми, що займаються продажем контрактних двигунів.

источник: www.stateyki.org.ua | комментариев: 0 | просмотров: 243 | 29/11/2009
Читайте также:
ГИБДД Татарстана
Все мы рождаемся и умираем. Кто-то в старости в своей постеле, а кто-т ...
Что измениться в ПДД осенью 2010 года
В правила дорожного движения Российской Федерации 20 ноября 2010 года ...
Подыскиваем профессиональную фирму для аренды лимузина
Не сыщите человека кто попытается опровергнуть, что каждый из нас люби ...
Комментарии:
Администрация каталога не несет ответственности за информацию, размещенную посетителями сайта. Сообщения, оставленные на сайте, являются исключительно личным мнением их авторов, и могут не совпадать с мнением администрации каталога.
комментариев нет

ты можешь быть первым
* - поля, помеченные звездочкой, обязательны к заполнению.
Ваше имя*: (max 64 символа)
E-mail: (max 64 символа)
Комментарий*:
без HTML (min 20, max 1000 символов)


Ссылки на статью «Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період»:
URL
http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/
Ссылка
<a href="http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/">Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період</a>
BBCode
[url=http://www.stateyki.org.ua/articles/dizelni-dviguni-i-dizelne-palivo-v-zimovii-period/]Дизельні двигуни і дизельне паливо в зимовий період[/url]


Інтернет реклама УБМ
Наши партнеры
Покер онлайн
Биржи
etxt.ru
 

 

Інтернет реклама УБМ


Інтернет реклама УБМ